søndag 10. juni 2012

Første innlegg i splitter ny salgsblogg:)

Hei på deg!

Her kommer første innlegg, og i det første innlegget må der jo skrives litt:)

Jeg kommer her til å legge ut bilder av produkter jeg har for salg.
For det meste strikkede og/eller heklede produkter som ikke har noe hjem, men etterhvert kanskje også noe søm eller lignende. Det kommer litt an på hva denne frøkna ønsker å drive med:)

Alle produktene mine er håndlaget, altså strikket/heklet/sydd for hånd (med symaskin, selvsagt), og med mindre annet er oppgitt, bruker jeg originalt garn. Dersom garnet er "uoriginalt" ifht oppskrift/mønster, så bruker jeg allikevel høyeste kvalitet på garnet, da jeg ikke kan fordra billig garn fra matbutikken etc!

Første plagg legges ut i neste innlegg:)

Jeg håper du koser det på den nye siden min, og at du kontakter meg dersom du lurer på noe!

Min mailadresse står oppført til høyre her, i fanen "om meg."

Med blogghilsen;

Tildemor.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny blogg og lykke til med salget :-) Klem fra Inger Lise

    SvarSlett